مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-27دانش

حمایت 95 درصدی دانشگاه های جهان از مردم فلسطین


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم دانشگاه ها به ابزاری برای نظام سلطه تبدیل شدند، گفت: دانشگاه ها در ایجاد فناوری و تولید آن به سلاح نقش دارند، - اما 95 درصد از دانشگاه های تراز اول جهان از فلسطین حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی امروز در همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه، روایت ها و واقعیت ها با بیان اینکه دانشگاه های جهان به حمایت از عملیات طوفان الاقصی و اعتراض به جنگ غزه ورود کرده اند، گفت: بسیاری از دانشگاه های جهان نسبت به این موضوع واکنش های متعددی نشان داده اند.

وی با بیان اینکه دنیا در آغاز یک تغییر ماهیتی قرار دارد، اظهار کرد: شکل گیری هندسه جدید نظم نوین جهانی و قدرت را در آغاز قرن بیست و یکم تجربه کردیم.

طی سال های اخیر، اتفاقات متعددی را تجربه کرده ایم.

این اتفاقات شامل رقابت چین با غرب، تحولات جمهوری اسلامی ایران و چین، پاندمی کرونا، جنگ اوکراین و اتفاقات روزهای اخیر یعنی کودک کشی در غزه می شود.

تقابل فناوری و باورها در جنگ غزه رییس دانشکاه آزاد اسلامی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه مانند عصای موسی عمل کرد، گفت: بر خلاف تمهیدات نظام سلطه که با استفاده از فضای مجازی قصد داشتند افکار عمومی در خصوص جنگ غزه را در دست بگیرند، عملیات الاقصی مانند عصای موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 95 درصدی دانشگاه های جهان از مردم فلسطین

حمایت 95 درصدی دانشگاه های جهان از مردم فلسطین