مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-06اجتماعي

پیگیری برنامه های پیشگیری از بروز معلولیت در فارس


این اداره کل با تمام توان برنامه های پیشگیرانه از بروز معلولیت به خصوص غربالگری تنبلی چشم و شنوایی نوزادان را دنبال می کند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: این اداره کل با تمام توان برنامه های پیشگیرانه از بروز معلولیت به خصوص غربالگری تنبلی چشم و شنوایی نوزادان را دنبال می کند.

همایش گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در بهزیستی فارس با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از معلولان به همراه خانواده های آنان امروز، 15 آذرماه در شیراز برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی فارس در این همایش ضمن قدردانی از خانواده های افراد دارای معلولیت که سدی در برابر افکار و اعتقادات نادرست اجتماع بوده اند، گفت: چنین خانواده هایی توانمندی های معلولین را به بار نشاندند.

محمدرضا هوشیار تأکید کرد: باید در جهت ایجاد باور در خصوص توانمندی های افراد دارای معلولیت، ایجاد فرصت های برابر برای افراد جامعه هدف و اکرام و حفظ احترام ایشان گام برداریم.

وی همچنین بر مبحث پیشگیری از معلولیت ها تاکید کرد و گفت: بهزیستی فارس با تمام توان برنامه های پیشگیرانه از بروز معلولیت به خصوص غربالگری تنبلی چشم و غربالگری شنوایی نوزادان را دنبال می کند.

هوشیار به تدوین کتابچه اختصاصی قوانین مناسب سازی در بهزیستی فارس هم اشاره کرد و گفت: به عنوان دبیر ستاد مناسب سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برنامه های پیشگیری از بروز معلولیت در فارس

پیگیری برنامه های پیشگیری از بروز معلولیت در فارس