مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-11سياسي

راه یابی 1638 سرباز به مرحله سوم مسابقات مهارتی سربازان


معاون فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از راه یابی یک هزار و 638 سرباز به سومین مرحله مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 20 آذرماه 1402 معاون فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، ذبیح الله جوانی در جمع خبرنگاران در خصوص مسابقات مهارتی سربازان اظهار داشت: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از جمله برنامه های مصوب سال جاری است که با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا به امروز 2 مرحله شهرستانی و استانی مسابقات برگزار شده گفت: در حال حاضر در آستانه برگزاری مرحله سوم یا همان سازمانی هستیم و 2 مرحله قبلی با کیفیت بالایی برگزار شد.

معاون فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: یکی از اهداف ما در این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر و برنامه ریزی برای ارتقا توانمندی سربازان است و به دنبال این هستیم که سربازان ماهر شناسایی شوند و بتوانیم این پنجه های کارآمد را حمایت و هدایت کنیم.

جوانی اشاره ای به مشکل اشتغال جوانان در کشور کرد و گفت: امروزه یکی از مشکلات اصلی جامعه بحث بیکاری جوانان است و در همین راستا نیروهای مسلح در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 1638 سرباز به مرحله سوم مسابقات مهارتی سربازان

راه یابی 1638 سرباز به مرحله سوم مسابقات مهارتی سربازان