مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-04ورزشي

حضور 30 شرکت فناور و دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری لرستان


معاون پارک علم و فناوری لرستان از حضور 30 شرکت فناور و دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه شرکت های فوق دستاورد و محصولات خود را در معرض دید گذاشتند.

- ایسنا/لرستان معاون پارک علم و فناوری لرستان از حضور 30 شرکت فناور و دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه شرکت های فوق دستاورد و محصولات خود را در معرض دید گذاشتند.

امین حسنوند امروز 13 آبان ماه، در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری لرستان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه های استان برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه و در غرفه پارک علم و فناوری بیش از 30 شرکت فناور و دانش بنیان استان محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف در معرض بازدید علاقمندان قرار می دهند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر واحدهای فناور و دانش بنیان، در مجموع 24 سازمان، ارگان و دانشگاه استان نیز حضور فعال دارند.

معاون پارک علم و فناوری لرستان افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری لرستان امسال با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم از تاریخ 13 الی 15 آذرماه در محل سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه لرستان واقع در پردیس دانشگاهی آیت اله کمالوند خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 30 شرکت فناور و دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری لرستان

حضور 30 شرکت فناور و دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری لرستان