مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-30سياسي

رییس ستاد انتخابات: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است


معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است گفت: وزارت کشور تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور امروز در جریان سفر به هرمزگان با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکیدات ویژه ای مبتنی بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت داشته اند و وزارت کشور تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.

وی، با اشاره به اتفاقات دل خراش غزه، عنوان کرد: مردم غزه تحت شدیدترین حملات وحشیانه رژیم غاصب قرار دارند و دل هر انسان آزاده ای در جهان از غم کودکان غزه می شکند.

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان الاقصی به معادلات جهانی و منطقه ای، تصریح کرد: حمله کوبنده و غافلگیرانه حماس نتایج بسیار بزرگ و تاریخی را به همراه داشت؛ چراکه به تمام جهان اراده و زیرکی جبهه مقاومت را نشان داد.

شاهچراغی، با اشاره به فضای سنگین رسانه ای دشمن بر علیه کارآمدی نظام مقدس اسلامی، بیان کرد: دشمن در برهه های مختلف با روش های مختلف برای مقابله نظام مقدس اسلامی وارد مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است

رییس ستاد انتخابات: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است