مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-14بين الملل

القسام: 36 نظامی اسراییلی را از پای درآوردیم


36 نظامی اسراییلی را از پای درآوردیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی حماس- خبر داد که طی سه روز گذشته، موفق شده اند 72 خودروی نظامی متعلق به رژیم صهیونیستی را منهدم کنند.

وی با اشاره به کشته شدن 36 نظامی صهیونیست و زخمی شدن دهها نفر دیگر، گفت: نیروهای القسام، مقرهای و اتاقهای فرماندهی میدانی [صهیونیستها] را هدف قرار دادند و با موشکهای با بُرد کوتاه و خمپاره، تجمعهای نظامی انان را نابود کردند.

نیروهای القسام همچنین ساعتی پیش خبر دادند که امروز یک گروه از نظامیان صهیونیست را در محله الشجاعیه شهر غزه، با بسته انفجاری هدف قرار داده اند.

نیروهای القسام می گویند که در جریان این عملیات، دستکم 10 نفر از افسران و سربازان دشمن کشته شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از زمان آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه، 648 نظامی صهیونیست زخمی شده اند که حال 146 نفر از آنان نیز وخیم است.

کتائب القسام امروز همچنین از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای اسراییلی در محله الزیتون در شرق غزه با راکت یاسین 105 و انهدام آن خبر داد.

  شاخه نظامی حماس در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که در غرب شهر غزه نیز، 4 تانک مرکاوا و 4 نفربر اسراییلی را در منطقه الشیخ رضوان به وسیله راکت ضدزره یاسین 105 منهدم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القسام: 36 نظامی اسراییلی را از پای درآوردیم

القسام: 36 نظامی اسراییلی را از پای درآوردیم