مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-30سياسي

توجه به مدیریت صحنه تصادفات جاده ای خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت صحنه تصادفات جاده ای در کاهش تلفات تاثیرگذار است که باید از سوی دستگاه های متولی مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت صحنه تصادفات جاده ای در کاهش تلفات تاثیرگذار است که باید از سوی دستگاه های متولی مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا عباس زاده، روز پنجشنبه 9 آذر در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان افزود: استفاده از تجهیزات هوشمند در ثبت تصادفات از سوی دستگاه هایی که مدیریت صحنه تصادف را به عهده دارند ضروری است و پیگیری لازم برای تامین آن باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 20 دستگاه دوربین کنترل سرعت لیزرگان باید از محل های مختلف پیگیری و اعتبار آن تامین شود چرا که در کاهش تصادفات جاده ای تاثیرگذار است، اظهار کرد: در تحلیل تصادفات باید بررسی ها دقیق باشد تا آثار عملکردها به طور مشخص مشاهده شود.

عباس زاده با بیان اینکه اختیاری به دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه ها داده می شود که پاسخ درخواست دستگاه های اجرایی در زمینه مجوز تردد جاده ای را براساس آنچه در قانون آمده، بدهند، گفت: دانشگاه بیرجند هم موظف است تا زمان ایمن سازی محور اصلی روبه روی شوکت آباد از خروج دانشجویان جلوگیری کند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مدیریت صحنه تصادفات جاده ای خراسان جنوبی

توجه به مدیریت صحنه تصادفات جاده ای خراسان جنوبی