مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-23ورزشي

پرسپولیسی های تازه نفس در لیست جدید یحیی!


از اواخر فصل گذشته چرخه رسیدن بازیکنان تیم های پایه به تیم اصلی پرسپولیس با حضور محسن خلیلی در رأس آکادمی باشگاه و موافقت یحیی گل محمدی شدت گرفت.

- یحیی گل محمدی در حال آزمایش نسل جدیدی از بازیکنان است که احتمالا به زودی وارد ترکیب پرسپولیس نیز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، از اواخر فصل گذشته چرخه رسیدن بازیکنان تیم های پایه به تیم اصلی پرسپولیس با حضور محسن خلیلی در رأس آکادمی باشگاه و موافقت یحیی گل محمدی شدت گرفت.

با اینکه پرسپولیس همواره در کورس قهرمانی بوده و اعتماد به جوان ها ریسک بالایی می طلبد اما حداقل اینکه پروسه ساخت بازیکن در تیم پایه و تحویل آن به تیم اصلی با سرعت و شرایط خوبی در این باشگاه پیش می رود.

از سال گذشته و با تعامل محسن خلیلی در رأس آکادمی باشگاه و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس چند بازیکن تیم امید و جوانان در مقاطع مختلف در تمرینات تیم بزرگسال حضور یافتند و در مقطعی چند نفر از آن ها در تیم ماندگار شدند.

غیر از محمد عمری که از دو فصل قبل به تیم اصلی رسید و نفراتی مثل ابوالفضل سلیمانی و علی جودکی که با همین پروسه به تیم اصلی رسیدند و در ابتدای این فصل جدا شدند امسال و از اواخر فصل قبل نفراتی مثل امید فهمی، میلاد سورگی ، علیرضا بابایی و مهرشاد اسدی هم به جوان های سال قبل اضافه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیسی های تازه نفس در لیست جدید یحیی!

پرسپولیسی های تازه نفس در لیست جدید یحیی!