مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-03سياسي

دستگاه های مسئول در حوزه قانون هوای پاک اقدام محسوسی نداشته اند


رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه حق بهره مندی از هوای سالم و پاک از جمله محورهای مهم حقوق عامه محسوب می شود، گفت: تاکنون به رغم تذکرات و هشدارهای چندباره نهادهای نظارتی و دستگاه قضا متاسفانه اقدام محسوس و ملموسی از سوی دستگاه های دارای مسئولیت .

- رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه حق بهره مندی از هوای سالم و پاک از جمله محورهای مهم حقوق عامه محسوب می شود، گفت: تاکنون به رغم تذکرات و هشدارهای چندباره نهادهای نظارتی و دستگاه قضا متاسفانه اقدام محسوس و ملموسی از سوی دستگاه های دارای مسئولیت در حوزه قانون هوای پاک صورت نگرفته که این موضوع جای سئوال و تامل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی در نشست شورای قضایی استان تهران با گرامی داشت ایام فاطمیه، شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اظهار کرد: استقرار حاکمیت قانون در کشور حاصل مجاهدت ها و فداکاری های بسیاری از عالمان و بزرگان هم چون شهید والامقام آیت الله مدرس است که در مقابل نظام استبداد ایستادند و برای حاکمیت قانون بر کشور حتی از جان خود گذشتند.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین ضمن اشاره به 12 آذرماه مصادف با روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی ترین قوانین اساسی موجود در جهان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مسئول در حوزه قانون هوای پاک اقدام محسوسی نداشته اند

دستگاه های مسئول در حوزه قانون هوای پاک اقدام محسوسی نداشته اند