مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-30سياسي

توجه ویژه به حوزه مسائل تربیتی در حوزه آموزش و پرورش


فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت توجه به امور تربیتی گفت: اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی انجام گرفته است و این باور و توجه در مدیران در حوزه تربیتی شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیاری امام جمعه خیرآباد، علیرضا مومنی شهردار ورامین ، مصطفی خداداد ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین و دیگر اعضا برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: یکی از وظایف نظام اسلامی مقدمه سازی ظهور و تربیت نیرو و یار برای حضرت ولیعصر (عج) است.

وی افزود: آموزش و پرورش کارخانه آدم سازی و عمق بخشی و تربیت کننده نیروی متخصص رای برای نظام و زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) را بر عهده دارد.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت توجه به امور تربیتی گفت: اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی انجام گرفته است و این باور و توجه در مدیران در حوزه تربیتی شکل گرفته است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت :باید مدارس و مجموعه آموزش و پرورش طوری از لحاظ مالی تامین بشوند که در حوزه های تربیتی و آموزشی با امنیت خاطر حرکت و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به حوزه مسائل تربیتی در حوزه آموزش و پرورش

توجه ویژه به حوزه مسائل تربیتی در حوزه آموزش و پرورش