مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-15سياسي

مردم چهارمحال و بختیاری برای تشییع شهدای گمنام سنگ تمام می گذارند


امام جمعه شهرکرد با اشاره به تشییع هشت شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز استان چهارمحال و بختیاری، گفت: باید در این روز یک تشییع به یاد ماندنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به روز حمل و نقل، گفت: چندین سال پیش و در زمان جنگ رانندگان ماشین های سنگین در لبیگ به فرمان امام خمینی(ره) کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم را از مرزها و بنادر به داخل شهرها انتقال دادند و همین سبب شد تا به عنوان الگو مطرح شوند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسؤولان باید به این قشر توجه ویژه داشته باشند و مشکلات آن ها را برطرف و برایشان مشوق ایجاد کنند.

وی با اشاره به روز 27 آذر شهادت آیت الله مفتح و نام گذاری این روز به نام وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: اگر آن چیزی که مدنظر بوده است شکل بگیرد همه دانشگاه های ما حوزوی و حوزه های ما هم تمام عیار دانشگاهی می شود و خروجی تمام این ها می شود انسان متعهد، متخصص و در خدمت بشریت.

نکونام اضافه کرد: این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و پذیرش سازمان ملل به نام روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری برای تشییع شهدای گمنام سنگ تمام می گذارند

مردم چهارمحال و بختیاری برای تشییع شهدای گمنام سنگ تمام می گذارند