مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-25اقتصادي

جلوگیری از 3000 مورد سرقت آب در خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از کشف و جمع آوری حدود 3000 فقره انشعاب غیر مجاز آب در نیمه نخست سال جاری در این استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از کشف و جمع آوری حدود 3000 فقره انشعاب غیر مجاز آب در نیمه نخست سال جاری در این استان خبرداد.

حسین امامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از این تعداد 1470 فقره انشعاب به مجاز تبدیل شده است، سرقت آب از طریق انشعاب غیرمجاز را در مجموع یک میلیون و 553 هزار و 172 متر مکعب و به ارزش حدود 66 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی اکیپ های گشت آب در شهرستان های استان اظهار کرد: این اکیپ ها در راستای توزیع عادلانه آب و جلوگیری از استفاده های غیر ضرور و نامتعارف توسط مشترکین و ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی شناسایی انشعاب غیر مجاز را نتیجه پیمایش خطوط و شبکه های توزیع آب اعلام کرد و افزود: انشعاب کشف شده که به طرز ماهرانه ای در باغ ویلاها و دامداری ها و .

مورد سوء استفاده قرار گرفته بود توسط اکیپ های گشت آب کشف و با مساعدت و اخذ مجوز دادستانی و همکاری نیروی انتظامی قطع و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 3000 مورد سرقت آب در خراسان رضوی

جلوگیری از 3000 مورد سرقت آب در خراسان رضوی