مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-24سياسي

مسوولانی که نمی دانند 10 ساعت قطعی تلفن و اینترنت یعنی چه؟


امام جمعه چاروسا از کم کاری مسوولان و دستگاه های مختلف نسبت به این بخش به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی بیان کرد: مهمترین پیام بازدید مقام معظم رهبری از دستاوردهای هوا فضای سپاه و رونمایی از موشک های جدید، ایران قوی بود که با درایت رهبری حکیم و هوشمندانه و متبحرانه توانست کسانی که چشم طمع به این سرزمین دارند را ساکت کند.

وی به روز بسیج اشاره و تصریح کرد: بسیج یعنی در میدان بودن، حاضر در همه صحنه ها از صحنه دفاع مقدس تا دفاع در عرصه های سیاسی فرهنگی اقتصادی و جهاد تبیین است مهمترین نماد بسیج امروز اخلاص در ولایت مداری و پیشقدم بودن در اقامه نماز که نشانه مؤمنان بعد از قدرت یافتن است.

امام جمعه قلعه رییسی تاکید کرد: آتش بس نشانه شکست رژیم غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی است، چرا که به هیچکدام از اهدافی که برای حملات ددمنشانه هوایی و زمینی خود بیان می کرد نرسید و این اراده مقاومت بود که در مذاکرات آتش بس موقت غالب شد.

قطعا بعد از این آتش بس آتش اختلافات داخلی در میان یهودیان غاصب بیشتر خواهد شد و بعد از آتش بس اراده و روحیه گذشته را برای ادامه جنگ نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولانی که نمی دانند 10 ساعت قطعی تلفن و اینترنت یعنی چه؟

مسوولانی که نمی دانند 10 ساعت قطعی تلفن و اینترنت یعنی چه؟