مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-24سياسي

اساس پرونده کرسنت فروپاشید


معاون حقوقی رییس جمهور بابیان اینکه در پروند کرسنت احتمال محکومیت 32 میلیارد دلاری ایران وجود داشت، عنوان کرد: عدم پیگیری صحیح پرونده می توانست ایران را در سال گذشته با یک جریمه 32 میلیارد دلاری مواجه کند اما با اقدامات صورت گرفته اساس پرونده کرسنت فروپاشید.

- معاون حقوقی رییس جمهور بابیان اینکه در پروند کرسنت احتمال محکومیت 32 میلیارد دلاری ایران وجود داشت، عنوان کرد: عدم پیگیری صحیح پرونده می توانست ایران را در سال گذشته با یک جریمه 32 میلیارد دلاری مواجه کند اما با اقدامات صورت گرفته اساس پرونده کرسنت فروپاشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در حاشیه نشست مسئولین بسیج دانشجویی پیرامون مسائل اساسی کشور با عنوان پیشگامان رهایی که امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر آخرین روند دادرسی پروند کرسنت اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های حقوقی دولت سیزدهم، پرونده کرسنت به یک نقطه مثبت رسیده است، ما در گام نخست توانستیم سر داور این پرونده را به دلیل خیانت عزل کنیم و در گام بعدی وکیل خارجی گماشته شده را به دلیل ضعف در اجرای وظایف خود برکنار کنیم.

وی افزود: داور ایرانی که برای این پرونده در نظر گرفته شده بود نیز به دلیل عدم اشراف به موضوع و برخی اتهامات وارده برکنار شد و داور جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس پرونده کرسنت فروپاشید

اساس پرونده کرسنت فروپاشید