مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:212023-12-08سياسي

آزادسازی 2 هکتار اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله آمل


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: 2 هکتار از اراضی ملی منطقه جنگلی و بکر امامزاده عبدالله این شهرستان با دستور دادستان آزادسازی شد.

- علی اصغر اسماعیل زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: بخش امامزاده عبدالله این شهرستان دارای جنگل های زیبا، انبوه و بکر است که هر زمان مورد دست درازی و تجاوز سودجویان قرار می گیرد.

وی با اشاره به دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی این شهرستان در اجرای عملیات مأموران اداره منابع طبیعی شهرستان آمل با همراهی مأموران نیروی انتظامی، افزود: این اقدام برای خلع ید متصرفان غیرقانونی 2 هکتار از اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله انجام شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: متصرفان به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف 2 هکتار از اراضی جنگلی با پایه های چوبی، سیم خاردار و احداث اتاقک های چوبی و بلوکی کردند که در اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، آثار تصرف جمع آوری و عرصه از ید متصرفان غیرقانوی خارج و آزاد شد.

اسماعیل زاده با اعلام حمایت های دستگاه قضایی و انتظامی برای برخورد با متصرفان غیرمجاز در مناطق جنگلی، متذکر شد: مأموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله، مأمور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 2 هکتار اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله آمل

آزادسازی 2 هکتار اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله آمل