مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-28ورزشي

پس از 8 سال وقفه لیگ برتر بسکتبال هرمزگان آغاز به کار می کند


پس از هشت سال وقفه با روی کار آمدن ریاست جدید هییت بسکتبال هرمزگان، لیگ برتر بسکتبال باشگاه های آقایان استان آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهران شاهی رییس هیئت بسکتبال استان هرمزگان امروز بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد هستیم در راستای توسعه ورزش بسکتبال در تمامی رده های سنی به صورت حرفه ای ارتقای این رشته ورزشی را مجدانه دنبال کنیم تا شاهد درخشش تیم ها در عرصه های ملی و بین المللی شویم.

مهران شاهی ادامه داد: با اعلام آمادگی 14 تیم مختلف بر آن شدیم پس از 8 سال وقفه لیگ برتر بسکتبال باشگاه های آقایان استان هرمزگان را دوباره راه اندازی کنیم تا علاوه بر تقویت این رشته ورزشی در استان، موجبات جذب جوانان به فعالیت های ورزشی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: نخستین نشست هماهنگی تیم های مذکور 12 آذرماه امسال تشکیل خواهد شد تا با برنامه ریزی منسجم، پویایی بسکتبال هرمزگان را شاهد باشیم.

شاهی گفت: حمایت صنایع قطعاً درخشش بیش از پیش ورزش بسکتبال هرمزگان را در پی خواهد داشت و بسیار خرسندم که در این لیگ علاوه بر اعلام آمادگی تیم های خصوصی، صنایع هرمزگان نیز به توجه و سرمایه گذاری در ورزش بسکتبال نگاه داشته اند و امیدوارم با این دیدگاه درخشش این رشته ورزشی را نظاره گر شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 8 سال وقفه لیگ برتر بسکتبال هرمزگان آغاز به کار می کند

پس از 8 سال وقفه لیگ برتر بسکتبال هرمزگان آغاز به کار می کند