مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-06بين الملل

رواج فروش و پوشش چفیه در آمریکا


خبرگزاری رویترز گزارش داد، با گسترش اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تعداد روز افزونی از آمریکایی ها چفیه می خرند و استفاده می کنند تا آتش بس را برای جنگ علیه غزه درخواست کرده و حمایتشان را از فسطینی ها اعلام کنند.

- خبرگزاری رویترز گزارش داد، با گسترش اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تعداد روز افزونی از آمریکایی ها چفیه می خرند و استفاده می کنند تا آتش بس را برای جنگ علیه غزه درخواست کرده و حمایتشان را از فسطینی ها اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان شروع جنگ حماس و رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر، به گفته توزیع کنندگان آمریکایی، فروش چفیه در آمریکا به رغم وجود گزارش هایی درخصوص اینکه نیروهای امنیتی به زور چفیه معترضان ضد صهیونیستی را در برخی اعتراضات تصرف می کنند و دارندگان چفیه هدف حملات فیزیکی و لفظی قرار می گیرند، فروش چشمگیری پیدا کرده است.

آذر آقایف، توزیع کننده آمریکایی برند هیرباوی گفت: انگار یک دفعه جرقه ای زده شد و به ناگهان صدها نفر همزمان در وبسایت ما سفارش ثبت کرده و هر چه می توانستند خریدند.

او گفت: در عرض دو روز کل انبار ما خالی شده و تمام آنها به فروش رفتند.

داده های تحلیلی ارائه شده از سوی شرکت تجارت الکترونیک Jungle Scout نشان دادند فروش چفیه در وبسایت آمازون در بازه هفتم اکتبر تا دوم دسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج فروش و پوشش چفیه در آمریکا

رواج فروش و پوشش چفیه در آمریکا