مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-22سياسي

پیگیری اردوهای راهیان نور دریایی / دانش آموزان در مورد شهدا مطالعه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  سردار محمدعلی نظری، در مراسم آغاز اعزام دختران دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور از گلزار شهدا گفت: - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جای جای هر یک از یادمان های راهیان نور خون هزاران شهید است، گفت: فقط کرمانی ها 500 نفر شهید در شلمچه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  سردار محمدعلی نظری، در مراسم آغاز اعزام دختران دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور از گلزار شهدا گفت: جای جای هر یک از آن یادمان ها خون هزاران شهید است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: فقط کرمانی ها و لشکر 41 ثارالله در شلمچه 500 نفر شهید دادند؛ شهدایی چون حاج قاسم میرحسینی، جانشین لشکر؛ شهیدان تاجیک، حاج یونس ، جایی که حاج قاسم در کربلای 5 گفت کمرم شکست .

وی با بیان اینکه قبل از اعزام حتماً راجع به شهدا مطالعه و به یاد شهدا یادمان ها را زیارت کنید؛ تصریح کرد: پس از اردو، احوالات خود را مقایسه کنید که حتماً در روند رو به جلو تاثیر دارد و معارفی که دریافت کردید را در خانواده و دوستان ترویج کنید.

سردار نظری به اردوی راهیان مکتب مقاومت هم اشاره و بیان کرد: از سال گذشته 170 هزار نفر از دانش آموزان استان به گلزار شهدای کرمان آمدند و امروز  با نقشه های دشمنان مقابله کرده و در مرحله آفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اردوهای راهیان نور دریایی / دانش آموزان در مورد شهدا مطالعه کنند

پیگیری اردوهای راهیان نور دریایی / دانش آموزان در مورد شهدا مطالعه کنند