مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-18بين الملل

انصارالله: گذرگاه های دریایی در امنیت کامل قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن بار دیگر تأکید کرد که گذرگاه های دریایی در دریا های سرخ و عرب، - سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به امنیت گذرگاه های دریا های سرخ و عرب، گفت که کشتی های صهیونیستی حق ندارند از این مسیر تردد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن بار دیگر تأکید کرد که گذرگاه های دریایی در دریا های سرخ و عرب، در امنیت قرار دارد و هیچ خطری متوجه کشتی ها نیست.

عبدالسلام با اشاره به اینکه کشتی های رژیم صهیونیستی یا عازم فلسطین اشغالی از این مقوله مستثنی هستند، گفت: این مسئله به خاطر تجاوز ظالمانه و محاصره نوار غزه است.

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسراییلی یا کشتی هایی را که مقصد آن ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

عبدالسلام در عین حال گفت که آمریکایی ها سعی در ترساندن سایر کشور ها دارند تا از این طریق بتوانند دیوار بین المللی ایجاد کنند که در دریا، از اسراییل حمایت کند.

نیرو های مسلح یمن ساعاتی پیش تأکید کردند که یک عملیات نظامی مهم علیه دو کشتی انجام دادند که با رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: گذرگاه های دریایی در امنیت کامل قرار دارد

انصارالله: گذرگاه های دریایی در امنیت کامل قرار دارد