مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-27سياسي

تامین اجتماعی راهکاری برای مقابله با طلاق های صوری پیشنهاد بدهد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آمار ازدواج و طلاق های صوری که به معضلی برای تامین اجتماعی تبدیل شده است، گفت: لازم است تامین اجتماعی لایحه ای برای اصلاح این روند غلط ارائه کند.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آمار ازدواج و طلاق های صوری که به معضلی برای تامین اجتماعی تبدیل شده است، گفت: لازم است تامین اجتماعی لایحه ای برای اصلاح این روند غلط ارائه کند.

عبدالرضا مصری، امروز(ششم آذر) در جشنواره معرفی کارفرمایان برتر استان کرمانشاه، به چالش های پیش روی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در تمام دنیا نهادهای مشابه تامین اجتماعی پول های خرد مردم را جمع کرده و آن را با ایجاد واحدهای بزرگ وارد چرخه سرمایه گذاری می کنند و از قِبل این چرخه تعداد افراد بیشتری را مشغول به کار کرده و به تبع آن تعداد بیمه پردازان بیشتر می شود، اما در کشور ما در این بخش کمتر کار شده و به همین دلیل مجبور می شود برای تامین منابع مالی و پرداخت پول بازنشستگان گاهی سراغ قرض گرفتن از بانک رفاه برود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بر لزوم حفظ عدد پشتیبان نسبت بیمه پرداز به مستمری بگیر در تامین اجتماعی نیز تاکید کرد که باید به ازاء هر هفت بیمه پرداز یک مستمری بگیر داشته باشیم و افزود: یکی دیگر از چالش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی راهکاری برای مقابله با طلاق های صوری پیشنهاد بدهد

تامین اجتماعی راهکاری برای مقابله با طلاق های صوری پیشنهاد بدهد