مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-09فرهنگي

حضور سفرای برزیل، بولیوی و ونزوئلا در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین


خوزه رافائل سیلوا آپونته سفیر ونزوئلا در بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین گفت: ما آثاری را از کشورهای مختلف در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین شاهد هستیم که با یک نگاه و بدون درگیری زبان های مختلف می توان آن ها را درک کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، یکی از مهمترین رویدادهای هنری جهان با  حضور ده هنرمند مطرح کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین، توسط امور بین الملل و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی در موزه هنرهای معاصر تهران در حال برگزاری است.

سال 1371 اولین دوسالانه کاریکاتور تهران برگزار شد.

پس از برگزاری این نمایشگاه ارتباط عمیقی با هنرمندان آمریکای لاتین صورت گرفت که زمینه تعامل و همکاری ارتباط فرهنگی و هنری را فراهم کرد.

دوستی دیرینه و هم نشینی فرهنگی با کشورهای آمریکای لاتین از یک سو و اهمیت علمی اعتبار فرهنگی و عیار هنری کارتون و کاریکاتور ایران در جهان  از سویی دیگر این امکان را میسر کرد تا یکی از مهمترین رویداد های هنری جهان به یاری امور بین الملل و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی در تهران برگزار شود.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین؛ دیپلماسی عمومی فرهنگی است رومینا گوادالوپه پرز سفیر بولیوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کارتون و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفرای برزیل، بولیوی و ونزوئلا در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین

حضور سفرای برزیل، بولیوی و ونزوئلا در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین