مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-30ورزشي

دستیابی فرنگی کاران قمی به مقام سومی لیگ کشور


تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد قم با نتیجه 8 بر 2 تیم رعد پدافند ارتش را شکست داد و با این نتیجه بر روی سکوی سوم مسابقات لیگ برتر کشتی ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد قم چهارشنبه شب در دیدار رده بندی مسابقات لیگ برتر کشتی کشور به مصاف تیم رعد پدافند ارتش رفت و با نتیجه 8 بر 2 روی سکوی سوم این دوره از رقابت ها ایستاد.

کیانوش شمشیری در وزن 55 کیلوگرم، امیرحسین خوانساری در وزن 60 کیلوگرم، امیرمحمد یارمحمدزهی در وزن 63 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 77 کیلوگرم، هادی علی زاده در وزن 82 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن 97 کیلوگرم و ابوالفضل سیدمهدوی در وزن 130 کیلوگرم نفرات تیم قم در این رقابت ها بودند.

بر اساس این گزارش، تیم دانشگاه آزاد قم در مرحله نیمه نهایی با امتیاز 22 بر 19 مقابب تیم نفت و گاز زاگرس شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

تیم گروه ملی فولاد ایران به عنوان قهرمان و نفت و گاز زاگرس به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر کشتی در سال 1402 معرفی شدند.

خاطرنشان می شود بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در سالن ورزشی گیت بوستان اهواز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی فرنگی کاران قمی به مقام سومی لیگ کشور

دستیابی فرنگی کاران قمی به مقام سومی لیگ کشور