مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:552023-11-27اقتصادي

اجرای ایمن سازی محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی 2هزار و200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره طی 8 ماهه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی 2هزار و200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره طی 8 ماهه سالجاری خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- افزود: اجرای 23 کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی از جمله اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای تحت پوشش در این مدت می باشد.

وی در ادامه گفت: آشکار سازی 400 کیلومتر از نقاط پرتصادف با اجرای تجهیزات ایمنی مانند چشم گربه ای، گل میخ و علائم افقی روی سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تامین ایمنی عبور و مرور کاربران جاده ای بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرا و نصب3هزار و500 عدد علائم و تابلو اطلاعاتی، اجرا و رفع 5 کیلومتر ازنواقص روشنایی به صورت طولی و اجرای روشنایی 16 تقاطع حادثه خیز با برج نوری از دیگر اقدامات این اداره کل در محورهای مواصلاتی بوده است.

کرد افزود: ایمن سازی دو پل حرمک و چاه دیوان از قبیل روشنایی و اجرای حفاظ بتنی و نصب تجهیزات ایمنی و تابلو و علائم نیز از دیگر اقدامات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ایمن سازی محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

اجرای ایمن سازی محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان