مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-19اقتصادي

توزیع میوه شب یلدا به نرخ دولتی در 6 نقطه همدان


معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه به مناسبت شب یلدا از امروز توزیع میوه در شش نقطه از شهر همدان صورت خواهد گرفت، گفت: سه نوع میوه پرتقال، - ایسنا/همدان معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه به مناسبت شب یلدا از امروز توزیع میوه در شش نقطه از شهر همدان صورت خواهد گرفت، گفت: سه نوع میوه پرتقال، سیب و انار با قیمت مصوب دولتی در شش نقطه همدان توزیع خواهد شد.

سیدمجتبی حسینی سه شنبه 28 آذر در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان، با بیان اینکه در روزهای گذشته قیمت مرغ دچار نوساناتی شده بود، اظهارکرد: امروز در ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد قیمت مصوب مرغ در بازار همدان 85 هزار تومان باشد و بالاتر از این نرخ تخلف صنفی به شمار می رود.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز با اشاره به تدوین سند سه ساله تحول استان، گفت: انتظار است با افزایش ظرفیت های موجود در بخش صنعت، معدن و کشاورزی همدان در بخش های مختلف، استان بتواند به سهم هشت درصدی رشد دست پیدا کند.

تورج الوانیان اظهارکرد: خبرهای خوبی از دولت به گوش می رسد، براساس برآوردهای اولیه در سه ماهه ابتدای امسال رشد اقتصادی 6.

2 درصدی اتفاق افتاده و برآورد سه ماهه دوم 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب یلدا به نرخ دولتی در 6 نقطه همدان

توزیع میوه شب یلدا به نرخ دولتی در 6 نقطه همدان