مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-19اقتصادي

افزایش دو برابری تسهیلات ودیعه مسکن


بر اساس مصوبات یکهزار و سیصد و هفتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از 400 هزار میلیارد ریال به 800 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

- بر اساس مصوبات یکهزار و سیصد و هفتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از 400 هزار میلیارد ریال به 800 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

همچنین سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به 3 و نیم میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل بانک مرکزی در خصوص مصوبات یکهزار و سیصد و هفتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار گفت: دو مصوبه در خصوص تسهیلات مسکن با توجه به اینکه طرح جهش مسکن ملی در حال انجام است و یکی از اهداف ما در نظام بانکی تامین مالی طرح جهش مسکن می باشد، در این جلسه شورا به تصویب رسید.

محمدرضا فرزین تصریح کرد: سقف تسهیلات ودیعه مسکن از محل منابع موضوع ماده 4 قانون جهش مسکن است با افزایش دو برابری از سقف 400 هزار میلیارد ریال به 800 هزار میلیارد ریال رسید و به تبع ان سقف افزایش تسهیلات فردی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس شورای پول و اعتبار افزود: سقف تسهیلات ودیعه مسکن در شهر تهران از یک میلیارد ریال به دومیلیارد ریال، در مراکز استان ها از 700 میلیون ریال به یک میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری تسهیلات ودیعه مسکن

افزایش دو برابری تسهیلات ودیعه مسکن