مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-20بين الملل

توجیه عجیب تل آویو برای کشتار مردم فلسطین


2 مقام نظامی رژیم صهیونیستی در ادعایی، تلاش ارتش این رژیم برای مقابله با رزمندگان فلسطینی را دلیل افزایش تلفات شدید انسانی در غزه خواندند.

- 2 مقام نظامی رژیم صهیونیستی در ادعایی، تلاش ارتش این رژیم برای مقابله با رزمندگان فلسطینی را دلیل افزایش تلفات شدید انسانی در غزه خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در هفتاد و پنجمین روز جنگ، باعث شهادت حدود 20 هزار غیرنظامی در غزه شده است، 2 مقام نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند: گسترش ابعاد تلفات انسانی در میان غیرنظامیان غزه در واقع بهای حمله شدیدی است که اسراییل با وجود نگرانی افکار عمومی، آن را برای نابودی حماس در غزه و مقابله با استراتژی جنگ چریکی نیروهای آن آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما فلسطین، برخی مسوولان غزه نیز اظهار کردند: اسراییل طی 10 هفته گذشته، هزاران تُن مهمات را شلیک کرد که موجب تخریب منطقه کوچک نوار غزه و شهادت نزدیک به 20 هزار نفر شد و بسیاری از این شهدا زیر آوار ساختمان ها جان باختند؛ همین طور 50 هزار نفر دیگر در این حملات زخمی شده و تقریبا تمام مراکز درمانی نوار غزه تعطیل شد.

2 نظامی صهیونیست در گفت وگویی که سه شنبه در پایگاه هوایی بلماحیم در فاصله 45 کیلومتری غزه با خبرنگاران داشتند، گفتند: اسراییل می داند بهای کشته شدن غیرنظامیان در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه عجیب تل آویو برای کشتار مردم فلسطین

توجیه عجیب تل آویو برای کشتار مردم فلسطین