مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-03بين الملل

ضربه طوفان الاقصی به شرکت های فناوری و خزانه داری رژیم صهیونیستی


داده ها حاکی از آسیب 80 درصدی شرکت های فناوری در سرزمین های اشغالی از عملیات طوفان الاقصی و به تبع آن جنگ غزه و عواید آن برای خزانه داری رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، عملیات هفتم اکتبر مقاومت با نام طوفان الاقصی ضربه شدیدی به بخش فناوری رژیم صهیونیستی وارد کرده است که یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی این رژیم محسوب می شود.

شش هزار شرکت در بخش فناوری رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند و این صنعت 18 درصد تولید ناخالص داخلی و حدود نیمی از صادرات و 30 درصد درآمدهای مالیاتی رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهد.

الجزیره نوشته از آنجایی که سهم سرانه رژیم صهیونیستی از شرکت های فناوری نوظهور بیش از هر جای دیگری در جهان است، به اسراییل معدن استارت آپ ها می گویند و سرمایه گذاری های قابل توجهی از سوی شرکت های بزرگ آمریکایی از جمله مایکروسافت، اپل، گوگل، انویدیا و غیره در بخش تحقیق و توسعه فناوری های نوظهور رژیم صهیونیستی وجود دارد، اما این شرکت ها اثرات ناشی از جنگ غزه را با تداوم آن بیش از پیش احساس می کنند.

رژیم صهیونیستی ادعا می کند که قدرت بخش فناوری در حمایت ازاقتصاد این رژیم تا حدی بوده که آن را از اثرات بدترین بحران های اقتصادی رخ داده در جهان از جمله رکود بزرگ بین سال های 2008 تا 2009 در امان نگه داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه طوفان الاقصی به شرکت های فناوری و خزانه داری رژیم صهیونیستی

ضربه طوفان الاقصی به شرکت های فناوری و خزانه داری رژیم صهیونیستی