مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-27اقتصادي

فعلا واردات برنج ممنوع است


وزیر اقتصاد درباره واردات برنج که یکی از نمایندگان مازندران مطرح کرد و گلایه داشت، تصریح کرد: نگرانی هایی در مورد واردات برنج وجود داشت که حتما با وزیر جهاد کشاورزی مطرح می کنم اما سیاست رسمی و قطعی وزارت جهاد کشاورزی این است که فعلا هیچ گونه اجازه واردات برنج صادر نخواهد شد.

- جی پلاس؛ وزیر اقتصاد با اشاره به برخی نگرانی ها دربار ه واردات برنج گفت: فعلا هیچ گونه اجازه واردات برنج صادر نخواهد شد.

احسان خاندوزی عصر امروز در ششمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مازندران در موضوع بدهی های کشاورزان به ویژه برنجکاران و باغداران اظهار داشت: بانک کشاورزی تا یکی دو هفته دیگر وضعیت بازپرداخت را استمهال می کند؛ این استمهال مربوط به 80 درصد بدهی های معوق استان مازندران است و بخشنامه ای را به بانک کشاورزی استان صادر خواهیم کرد.

وی همچنین درباره تأمین مالی آزاد راه قائمشهر ـ ساری اعلام کرد: این آزادراه یکی از پروژه های ترانزیتی جدی و مهم و آینده دار استان مازندران خواهد بود و با توجه به اینکه 35 درصد سهم آن متعلق به بانک ملی است لذا مدیرعامل بانک ملی هفته آینده تفاهم نامه مربوطه را امضا خواهند کرد و بلافاصله نیز مصوبه ای که کمیسیون اقتصادی دولت باید صادر کند تا بانک ملی مجوز بدهد و طی آن نیز ظرفیت آزادراهی خودش آزاد بشود؛ آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا واردات برنج ممنوع است

فعلا واردات برنج ممنوع است