مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-11اجتماعي

آغاز بارش ها در 12 استان از فردا


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در روز سه شنبه 21 آذر، روز چهارشنبه 22 آذر شدت بارش ها در استان های نیمه غربی کشور پیش بینی می شود و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در این استان ها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز سه شنبه 21 آذر سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و موجب بارش باران در شمال غرب کشور و غرب سواحل خزر خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه 22 آذر فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تشدید می شود ضمن آنکه بارش ها بخش هایی از مرکز و جنوب کشور، همچنین استان های مازندران، گیلان، البرز، تهران و قزوین را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه 23 آذر با حرکت سامانه به سوی شرق در اغلب نقاط کشور بارش باران داریم که در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش به صورت برف و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

ضیاییان گفت: روز جمعه در شمال شرق و نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج خواهد شد.

*هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای 12 استان وی گفت: شدت فعالیت سامانه بارشی روز چهارشنبه 22 آذر خواهد بود که در استان های نیمه غربی کشور پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش ها در 12 استان از فردا

آغاز بارش ها در 12 استان از فردا