مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-19بين الملل

دیپلمات های غربی: اسراییل پس از جنگ خود را در غزه گرفتار خواهد دید


یک نشریه صهیونیستی به نقل از دیپلمات های غربی نوشت که رژیم صهیونیستی پس از جنگ، خود را در غزه گرفتار خواهد دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه صهیونیستی تایمز آف اسراییل در گزارشی به نقل از دیپلمات های غربی نوشت که این رژیم پس از جنگ، خود را در غزه گرفتار می بیند.

این روزنامه به نقل از این دیپلمات ها اضافه کرد: موضع نتانیاهو مجامع بین المللی را از همکاری با واشنگتن برای بازسازی غزه منصرف می کند .

این دیپلمات ها گفتند: چند کشور که حامی عملیات نظامی اسراییل در غزه هستند، با طرح های نتانیاهو در مورد آینده غزه مخالفند .

روزنامه هاآرتص نیز امروز در گزارشی نوشت  لوید آستین برای کاهش جنگ به اسراییل آمده بود اما ارتش، برای طرح واشنگتن آمادگی ندارد؛ نتانیاهو می خواهد جنگ به همین شکل برای چندین ماه ادامه پیدا کند .

این رسانه عبری در ادامه 2 عامل را به عنوان دلایل شکست اهداف سفر مقام آمریکایی به تل آویو معرفی کرده و درباره دلیل اول می نویسد که نتانیاهو نمی تواند برای مردم توضیح دهد که چگونه بدون هیچ دستاوردی، شکل جنگ باید تغییر کند؛ اسراییلی ها نابودی حماس و آزادی گروگان ها را می خواهند .

هاآرتص دلیل دوم را به آمادگی های میدانی و لجستیکی ارتش مرتبط دانسته و گزارش داد که انتقال به مرحله دیگری از نبرد، مستلزم اقداماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات های غربی: اسراییل پس از جنگ خود را در غزه گرفتار خواهد دید

دیپلمات های غربی: اسراییل پس از جنگ خود را در غزه گرفتار خواهد دید