مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-21سياسي

برگزاری نشست گفتمان دولت اسلامی با حضور آیت الله اراکی


نشست تبیین گفتمان دولت اسلامی با حضور آیت الله اراکی در جبهه دولت اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی اعلایی دبیر جبهه دولت اسلامی در نشست تبیین گفتمان دولت اسلامی، اظهار کرد: جبهه دولت اسلامی متشکل هست از جامعه اسلامی مدیران به دبیرکلی محمد ناظمی، کانون دانش آموختگان هند به دبیرکلی منوچهر متکی، جمعیت یاران انقلاب اسلامی به دبیرکلی مسعود زریبافان و حزب خدمتگزاران انقلاب اسلامی به دبیرکلی مجتبی اعلایی.

وی ادامه داد: موضوع تبیین گفتمان دولت اسلامی را از سال 99 آغاز کرده و با تعدادی از علما در قم درباره این موضوع دیدار داشتیم.

از آن سال با همراهی آیت الله اراکی جلسات متعددی برگزار کردیم و وی فقه نظام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مدیریت را برای ما تشریح کردند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تاکنون بیست جلسه درباره تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار کرده ایم، تصریح کرد: در ابتدا مفهوم دولت اسلامی برای ما مبهم بود و هر کسی از منظر خود، تعریفی داشت.

پس از تشریح دیدگاه های آیت الله اراکی برای ما معلوم شد که در دولت اسلامی به انواع زیرساخت ها از جمله زیرساخت های حقوقی، قانونی، اجتماعی نیاز داریم؛ البته منظور از دولت اسلامی، قوه مجریه نیست بلکه فراتر از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست گفتمان دولت اسلامی با حضور آیت الله اراکی

برگزاری نشست گفتمان دولت اسلامی با حضور آیت الله اراکی