مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-03بين الملل

افشاگری رسانه عبری از طرح نتانیاهو برای کاستن از جمعیت نوار غزه


یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی طرحی را به درخواست نتانیاهو آماده می کند که هدفش کاستن از شمار شهروندان فلسطینی در نوار غزه به پایین ترین حد ممکن است.

- یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی طرحی را به درخواست نتانیاهو آماده می کند که هدفش کاستن از شمار شهروندان فلسطینی در نوار غزه به پایین ترین حد ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری یسراییل هیوم جمعه گزارش داد که برنامه رون درمر وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی از حزب لیکود به دست بیشتر اعضای کمیته وزارتی امور امنیت داخلی نرسیده و به دلیل حساسیت آن در نهادهای رسمی و نهادها مورد بحث قرار نگرفته است.

به نظر این روزنامه، دولت جو بایدن آن را رد می کند و نظر غالب این است که این طرح یک خیال غیرواقعی است.

این روزنامه پیش بینی کرد که طرح مذکور مورد حمایت وزیران حزب لیکود به رهبری نتانیاهو، حزب قدرت یهود به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و جنبش صهیونیسم مذهبی به رهبری بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی اسراییل قرار بگیرد.

این روزنامه خاطرنشان کرد: علی رغم موضعگیری جامعه بین المللی و تشکیلات نظامی در تل آویو در مورد این طرح، نتانیاهو اجرای آن را یک هدف استراتژیک برای کابینه خود می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری رسانه عبری از طرح نتانیاهو برای کاستن از جمعیت نوار غزه

افشاگری رسانه عبری از طرح نتانیاهو برای کاستن از جمعیت نوار غزه