مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-11اقتصادي

تولید مازاد مرغ در همدان/توزیع روزانه 2 تا 3 تن گوشت گرم


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه روزانه 50 تن بیش از نیاز استان مرغ تولید می شود، گفت: مرغ در استان نسبت به برخی از استان های کشور قیمت مناسب تری دارد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه روزانه 50 تن بیش از نیاز استان مرغ تولید می شود، گفت: مرغ در استان نسبت به برخی از استان های کشور قیمت مناسب تری دارد.

رضا بهراملو با اشاره به تولید مازاد مرغ در استان همدان، اظهار کرد: همدان در بخش جوجه ریزی طی ماه های اخیر جزو رتبه های برتر کشوری است.

وی با بیان اینکه طی سه ماه اخیر تحقق صددرصدی و بیش از صددرصد جوجه ریزی نسبت به تعهد نشان از تولید مازاد مرغ در استان دارد، افزود: بیش از سه میلیون قطعه جوجه ریزی در ماه با تعامل سازنده در استان میسر شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه روزانه در حدود 50 تن بیش از نیاز استان مرغ تولید می شود به نحوی که هیچ نوع کمبودی در بازار وجود ندارد، گفت: تولید روزانه در بعضی از روزهای هفته به 150 تا 200 تن می رسد و مازاد تولید به خارج از استان ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار براساس نوسانات قیمت نهاده و جوجه یک روزه، در استان برای مصرف کننده 85 هزار تومان تعیین شده است، ادامه داد: هر فروشگاه یا واحد صنفی که به عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مازاد مرغ در همدان/توزیع روزانه 2 تا 3 تن گوشت گرم

تولید مازاد مرغ در همدان/توزیع روزانه 2 تا 3 تن گوشت گرم