مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-10بين الملل

هیات اقتصادی سوری در تهران: زمان برداشت ثمره همکاری تهران-دمشق فرا رسیده است


روزنامه سوری الوطن نوشت، هیات سوری در تهران تاکید کرد که زمان برداشت ثمره همکاری های -تهران دمشق فرارسیده و از مرحله انعقاد توافقنامه ها به مرحله اجرا منتقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس،  پانزدهمین نشست کمیته عالی مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه دیروز شنبه به ریاست محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، و حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه در تهران برگزار شد و در حاشیه آن یادداشت تفاهم نشست و شش سند همکاری به امضای مسئولان عالی رتبه دو کشور رسید.

روزنامه سوری الوطن گزارش خود درباره دستاورد حضور هیات بلندپایه سوریه در تهران  را با این عنوان منتشر کرد: عرنوس ریاست جلسات پانزدهمین نشست کمیسیون عالی مشترک ایران و سوریه در تهران را بر عهده دارد.

توافقات مشترک در زمینه تفاهمات بانکی، صنعتی، فرهنگی، مالیاتی و گمرکی و امضای الحاقیه توافقنامه تجارت آزاد سوریه و ایران .

این روزنامه در ابتدای گزارش خود آورده است: هیأت اقتصادی دو کشور ایران و سوریه دیروز شنبه  در مورد روابط همکاری های دوجانبه، موضوعات مربوط به توافقنامه همکاری مشترک اقتصادی و راه های تقویت مبادلات تجاری گفت وگو و بر لزوم تسریع روند اجرای تفاهم نامه ها بر اساس جدول زمانی مشخص، افزایش مبادلات تجاری، گشودن افق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات اقتصادی سوری در تهران: زمان برداشت ثمره همکاری تهران-دمشق فرا رسیده است

هیات اقتصادی سوری در تهران: زمان برداشت ثمره همکاری تهران-دمشق فرا رسیده است