مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-06سياسي

لزوم برخورد با ترک فعل نهادها در اجرای سند تحول تعلیم و تربیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، در مراسم راهکار های اجرایی سند تحول بنیادین منطبق بر قانون اساسی با اشاره به لزوم همگرایی دستگاه های اجرای برای اجرای این سند، - وزیر آموزش و پرورش گفت: از معاون حقوقی رییس جمهور می خواهیم با ترک فعل در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مانند ترک فعل در قانون اساسی برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، در مراسم راهکار های اجرایی سند تحول بنیادین منطبق بر قانون اساسی با اشاره به لزوم همگرایی دستگاه های اجرای برای اجرای این سند، افزود: باید همه نهاد ها به فصل هشتم سند تحول بنیادین توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس سند تحول همه دستگاه ها نسبت به آموزش و پرورش مسئولیت دارند، گفت: متأسفانه پشت آموزش و پرورش خالی مانده است.

صحرایی با اذعان به اینکه اجرای طرح نماد (نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان) بدون همکاری دستگاه های مسئول مواجه شده است؛ گفت: در مسیر اجرای طرح نماد که برای ارتقای سلامت روحی و جسمی دانش آموزان است تنها مانده ایم و در ارائه آموزش با کیفیت هم تنها هستیم در حالی که همه باید در خدمت تعلیم و تربیت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با ترک فعل نهادها در اجرای سند تحول تعلیم و تربیت

لزوم برخورد با ترک فعل نهادها در اجرای سند تحول تعلیم و تربیت