مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-18سياسي

محسنی اژه ای: سفرهای استانی در قوه قضاییه تقریباً هدفمند شده اند


سفرهای استانی ما در قوه قضاییه تقریباً هدفمند شده و در مقاصد استانی خود، از پیش، مسائل اولویت دار شناسایی می شوند و این مسائل بعضاً حل شده و یا در مسیر رفع شدن هستند.

- رییس قوه قضاییه گفت: سفرهای استانی ما در قوه قضاییه تقریباً هدفمند شده و در مقاصد استانی خود، از پیش، مسائل اولویت دار شناسایی می شوند و این مسائل بعضاً حل شده و یا در مسیر رفع شدن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز دوشنبه (27 آذر) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن اشاره به حضور پر شور و شعور مردم ایران اسلامی در مراسمات عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، اظهار کرد: خداوند را بی نهایت به سبب بهره مندی از چنین مردم متدیّن و قدرشناسی سپاسگزاریم و از خداوند متعال مسئلت داریم که به برکت این شهدا، به ما توفیق خدمت به مردم را عنایت فرماید تا بتوانیم این مسئولیت سنگین را که بر دوش ماست به نحو احسن اجرا کنیم و به اسلام و شهدا ادای دِین کنیم.

رییس قوه قضاییه در ادامه شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت: اتحاد و پیوند و قرابت میان دو بخش عظیم فرهنگی و دانش محور یعنی حوزه و دانشگاه، از جمله دستاوردهای مبارک انقلاب اسلامی است که باید این دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: سفرهای استانی در قوه قضاییه تقریباً هدفمند شده اند

محسنی اژه ای: سفرهای استانی در قوه قضاییه تقریباً هدفمند شده اند