مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-19سياسي

آیین گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد


آیین بزرگداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اساتید بازنشسته و پیشکسوت، دانشجویان رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد این دانشگاه امروز، - ایسنا/فارس آیین بزرگداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اساتید بازنشسته و پیشکسوت، دانشجویان رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد این دانشگاه امروز، 28 آذرماه در تالار شهید مطهری دانشکده مذکور برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: اساتید پیشکسوت، برجسته و بزرگ شیراز، مسئولیت بزرگی را به مسئولان، اساتید و دانشجویان امروز دانشگاه واگذار کرده اند و آن حفظ جایگاه کنونی و ارتقای دانشگاه است.

سیدوحید حسینی با اشاره به برجستگی های فرهنگ پزشکی شیراز در سطح کشور، منطقه و دنیا اظهار کرد: آرزو، امید و هدف اساتید دانشگاه، رشد دانشجویان و ارتقای دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وی با تأکید بر نقش مؤثر دانشجویان در پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: دانشکده پزشکی شیراز، محور هویت دانشگاه های شیراز است و در کشور و منطقه، حائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد

آیین گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد