مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-20سياسي

روند ابلاغ تمدید دریافت وجوه جرائم ساختمانی به مناطق کرج تسریع شود


نائب رییس و رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیرو نامه وزارت کشور به استانداری ها و ابلاغ آن به شهرداری ها در خصوص تمدید یک ماه دریافت وجوه جرائم ساختمان هایی که شامل بند ت تبصره 6 می باشد شهرداری کرج هیچ نامه ای در این خصوص به مناطق ابلاغ نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای شهر کرج، در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص اجرای بند ت تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 (آرای قطعی ماده صد)، اظهار کرد: باتوجه به دستورالعمل فرآیند اجرای ماده پنج بند (ب)، شهرداری ملکف است تا پایان شهریور 1402 به صورت رسمی به مالک ابلاغ و مالک نیز طبق بند(ج) پس از ابلاغ مبلغ عوارض و جریمه باید حداکثر تا 30 دی ماه عوارض و جریمه مربوطه را به حساب شهرداری واریز کند.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج، اذعان کرد: عوارض و جرائم در اعمال بند ت تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 مشمول هیچ گونه تقسیط و تخفیفی نبوده اما پیرو نامه وزارت کشور به استانداری ها و ابلاغ آن به شهرداری ها دریافت وجوه جرائم یکماه تمدید شده است.

قهرمانی صارم بیان کرد: این خدمت به منظور اجرای بند ت تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 در خصوص تعیین تکلیف ساختمان ها و مستحدثاتی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابلاغ تمدید دریافت وجوه جرائم ساختمانی به مناطق کرج تسریع شود

روند ابلاغ تمدید دریافت وجوه جرائم ساختمانی به مناطق کرج تسریع شود