مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-26پزشكي

سندرکی ها به آمبولانس مستقر نیاز دارند


فعالان اجتماعی سندرک خواستار استقرار آمبولانس در این منطقه با توجه به جمعیت بالا و مشکلات فراوان بهداشتی و درمانی آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کمبود آمبولانس در هرمزگان جدی است و تاکنون چندین بار مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این زمینه سخن گفته و خواستار تحرک نمایندگان و توجه وزارت بهداشت به این مهم شده اند.

حوادث در هرمزگان بالاتر از متوسط کشوری است و استهلاک نیز بدلیل رطوبت بالا و جاده های طولانی نیز از دیگر مناطق کشور بیشتر است و همین موضوع سبب شده تا آمبولانس های هرمزگان زودتر فرسوده و مستهلک شده و عملا از مدار خدمت رسانی خارج شوند.

مالک جلالی پور یک فعال اجتماعی در این باره می گوید: مردم ما در سندرک خواهان استقرار یک آمبولانس در این منطقه در درمانگاه سندرک هستند.

چرا که در زمان موقع حادثه به دلیل کمبود آمبولانس، مجبور به متوسل شدن به پایگاه امداد جاده روستای گرو هستند و درمانگاه روستاهای درپهن و سندرک هنوز به آمبولانس مجهز نشده اند.

در سایه کمبود و نبود آمبولانس در منطقه سندرک، مردم در زمان وقوع حادثه با موتور سیکلت یا خودروی شخصی، بیمار را به مراکز درمانی منتقل می کنند که همین مسأله در تصادفات جرحی ممکن است برای بیمار خطرناک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرکی ها به آمبولانس مستقر نیاز دارند

سندرکی ها به آمبولانس مستقر نیاز دارند