مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-29اقتصادي

امید جوانه می زند/ باران محبتی که درخت زندگی را پربار کرد


در این کارگاه سعی کردیم با رفاقت و همدلی جایی برای ناامیدی باقی نگذاریم و با طراحی و خیاطی جان ببخشیم به نقش های پارچه ها وقتی بر تن عزیزی می نشینند.

- ایسنا/گلستان در این کارگاه سعی کردیم با رفاقت و همدلی جایی برای ناامیدی باقی نگذاریم و با طراحی و خیاطی جان ببخشیم به نقش های پارچه ها وقتی بر تن عزیزی می نشینند.

ساجده بارانی بانوی جوانی متولد سال 1374 در شهرستان کلاله، کارآفرین حوزه پوشاک و ملزومات حجاب است و داستانش از آنجایی شروع می شود که حس می کند باید دست به زانو گرفته با یا علی بلند شده و کاری کند، او می گوید: سال 98 بود که متوجه شدم لباس مورد علاقه من از نظر میزان پوشیدگی و مدل در بازار شهر موجود نیست، از طرفی زنانی را می شناختم که سرپرست خانوار و بیکار هستند، اما جایی را برای اشتغال پیدا نمی کنند؛ این طور شد که تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم.

در مورد سرمایه ابتدایی کارش از او پرسیدم که پاسخ داد: با میزان سرمایه اندک اولیه پارچه تهیه کردم، خودم خیاطی بلد نبودم اما با چند نفر خیاط صحبت کردم و پذیرفتند که پارچه و طراحی از من باشد و دوخت از آنها.

ساجده در مورد سود مالی کارش می گوید: این کار سود خیلی کمی برای من داشت و مبلغ اندکی بابت فروش لباس برمی داشتم، در ابتدا تمرکزم بیشتر این بود که شناخته شوم و همین هم شد؛ نکته جالب و قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید جوانه می زند/ باران محبتی که درخت زندگی را پربار کرد

امید جوانه می زند/ باران محبتی که درخت زندگی را پربار کرد