مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-18بين الملل

لاوروف: اوکراین تنها یک مهره در دستان غرب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سرگی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که ارتباطات «کریل بودانوف» رییس اداره اطلاعات وزارت دفاع اوکراین با نیرو های عملیات ویژه آمریکا نشان می دهد که اوکراین تنها یک مهره در دستان غرب است.

- وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه در مصاحبه ای با اشاره به نفوذ گسترده سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در ساختار نظامی اوکراین گفت که کی یف تنها به یک مهره در دستان غرب تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که ارتباطات کریل بودانوف رییس اداره اطلاعات وزارت دفاع اوکراین با نیرو های عملیات ویژه آمریکا نشان می دهد که اوکراین تنها یک مهره در دستان غرب است.

وی که با شبکه خبری روسیا الیوم مصاحبه می کرد گفت: به نظرم بودانوف هیچ ابایی از این موضوع ندارد و به صورت آشکارا اعلام کرده که با فرماندهان نیرو های عملیات ویژه آمریکا همکاری داشته است .

لاوروف گفت: یگان های ویژه ای تحت فرماند های نیرو های مسلح اوکراین برای همکاری فشرده با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سازمان اطلاعات انگلیس (MI6) تشکیل شده است .

وزیر خارجه روسیه اضافه کرد: تمام این موضوعات نشان می دهد که اوکراین کشور مستقلی نبوده و به بازی گرفته شده و از آن سوء است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: اوکراین تنها یک مهره در دستان غرب است

لاوروف: اوکراین تنها یک مهره در دستان غرب است