مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-26سياسي

اهدای 700 سری جهیزیه توسط بسیج به زوج های نیازمند


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه های مختلف گفت: در سال جاری 700 سری جهیزیه توسط بسیج به زوج های نیازمند اهدا شده است.

- حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان به تشریح ویژگی های بسیج پرداخت و اظهار داشت: اگر بخواهیم بسیج را معرفی کنیم باید بسیج را به معنای واقعی کلمه بشناسیم و وقتی هم که بسیج شناخته شد به طبع اهدافش هم مشخص می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان اهل تقوا و راست گو و بندگان مخلص خدا هستند، گفت: بسیج به آن چه که لازم بوده و گفته به آن عمل کرده است.

وی با بیان اینکه امام(ره) فرموده بودند که باید هسته های مقاومت را در همه جهان به وجود بیاوریم و همین اتفاق نیز افتاد، ادامه داد: امانت داری یکی دیگر از ویژگی های بسیج است و بسیج از دین، اعتقادات، فرهنگ اصیل انقلاب و.

صیانت می کند .

بیگدلی یکی دیگر از ویژگی های بسیج را وفا به عهد برشمرد و اظهار داشت: بسیج به عهد و پیمان خود وفادار است، حال که این عهد و پیمان یا با خون شهدا بسته شده باشد و یا قرآن، دین و یا با همه اقشار مختلف جامعه بسته باشد به آن وفادار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 700 سری جهیزیه توسط بسیج به زوج های نیازمند

اهدای 700 سری جهیزیه توسط بسیج به زوج های نیازمند