مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-23اقتصادي

خبر خوش برای دهه شصتی ها


پرداخت وام ازدواج 500 میلیون تومان قدم خوبی برای دهه شصتی ها است، البته ما باید از زوایای دیگر به این افراد نگاه کنیم باید از لحاظ اشتغال و مسکن نیز برای آن ها قدم برداریم.

- یک نماینده مجلس گفت: اشتغال برای دهه شصتی ها سخت است باید وام اشتغال به این افراد تعلق گیرد، در کنار 500 میلیون وام ازدواجی که می دهند باید وام 500 میلیونی اشتغال بدهند تا این افراد بتوانند روی پای خودشان بایستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید سلمان ذاکر درباره اختصاص وام ازدواج 500 میلیون تومانی برای متولدین دهه 60 روستایی که تاکنون ازدواج نکرده اند، گفت: پرداخت وام ازدواج 500 میلیون تومان قدم خوبی برای دهه شصتی ها است، البته ما باید از زوایای دیگر به این افراد نگاه کنیم باید از لحاظ اشتغال و مسکن نیز برای آن ها قدم برداریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: می گوییم، چون افراد مجرد هستند، حق ثبت نام برای مسکن ندارند، از یک طرف هم می گوییم 500 میلیون تومان وام برای ازدواج روستایی ها می دهیم، اما خانه ارزان قیمت نمی دهیم، این موارد مقداری با هم تعارض دارد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ازدواج، اشتغال و مسکن دهه شصتی ها باید فراهم شود، اگر شخصی بداند واقعا مقدمات فراهم است هم از طرف آقا و هم از طرف خانم رغبت زیادی به ازدواج پیدا می کنند و مشکلات حل و برطرف برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای دهه شصتی ها

خبر خوش برای دهه شصتی ها