مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-03اجتماعي

افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در دریای خزر/ خطر غرق شدن شناگران


سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در دریای خزر و خطر غرق شدن شناگران و پاره شدن تورهای صیادی هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در دریای خزر و خطر غرق شدن شناگران و پاره شدن تورهای صیادی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: سه شنبه و چهارشنبه (14 و 15 آذر) افزایش سرعت بیشینه وزش باد تا 24 نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج بیش از 1.

5 متر در مناطق ساحلی و بیش از 2 متر در مناطق دور از ساحل استان های گیلان، مازندران و گلستان، در دریای خزر پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی خطر غرق شدن شناگران و پاره شدن تورهای صیادی، اختلال در ترددها و فعالیت های دریایی، احتمال آسیب به شناورها به ویژه شناورهای تفریحی، سبک و نیمه سنگین، خطر خسارت به تأسیسات ساحلی و فراساحلی و اختلال در فعالیت های ساحلی و فراساحلی وجود دارد.

بر اساس توصیه سازمان هواشناسی منع شنا و غواصی و تردد قایق های سبک و تفریحی، منع فعالیت های شیلاتی ، ممانعت از ورود و خروج کشتی ها به بندر، منع فعالیت های پشتیبانی صنایع فراساحلی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در دریای خزر/ خطر غرق شدن شناگران

افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در دریای خزر/ خطر غرق شدن شناگران