مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-06سياسي

وضعیت آبرسانی به قشم بهبود یافته


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور با همراهی مدیر کل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی ،مدیر عامل آب و فاضلاب هرمزگان از روند آبرسانی به شهرستان قشم بازدید و پروژه های در دست اقدام این جزیره را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا جزء قاسمی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور،  امروز سه شنبه به همراه مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از روند آبرسانی به شهرستان قشم بازدید و پروژه های در دست اقدام این جزیره را بررسی کرد.

علیرضا جزء قاسمی که با هدف بررسی پروژه های آبرسانی هرمزگان به این استان سفر کرده، از نزدیک وضعیت کم و کیف آب شرب شهرستان قشم را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه آبرسانی به جزیره قشم برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: دولت، با تکمیل دو پروژه بزرگ آب شیرین کن با سعیدو و اجرای خط انتقال آب از قشم مولد به لافت و 11 روستای مسیر نشان داد در عمل به وعده هایش به مردم پایبند است و برای تامین نیاز آبی مردم هر آنچه که در توان دارد پای کار آورده تا وضعیت آبرسانی این شهرستان بهبود یابد.

  بررسی وضعیت آب شرب درگهان  معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور همچنین در جریان سفر به قشم وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آبرسانی به قشم بهبود یافته

وضعیت آبرسانی به قشم بهبود یافته