مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-03سياسي

تأثیر حرف های زیبای دانشجویان بر ذهن استاد تمام دانشگاه


رییس دانشگاه شهید بهشتی تاکید دارد که دانشجویان حرف های قشنگی می زنند به طوریکه می توانند با یک کلمه آنچه در ذهن بنده به عنوان استاد تمام دانشگاه می گذرد را تغییر دهند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روز 16 آذر در ایران به دلیل بزرگداشت 3 دانشجویی که در 16 آذر سال 1332 به علت اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در دانشگاه تهران کشته شدند با عنوان روز دانشجو نام گذاری شده است و همه ساله در روز 16 آذر با برپایی مراسمی در مکان های مختلف دانشجویی یاد آن روز زنده نگاه داشته می شود.

سیدمحمود آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: این روز باید یکسری تأثیرگذاری روی اجتماع برای شناخت بیشتر دانشجو و هم تأثیرگذاری روی دانشجو برای شناخت بیشتر مسؤولیتش داشته باشد.

رییس دانشگاه شهید بهشتی یادآور شد: دانشجو باید خط دهنده باشد، نه به عنوان یک آدم پیشکسوت و بزرگ؛ بلکه به عنوان یک جوان پویا و فعال سعی کند مسیرهایی که چپ و راست می روند را هدایت کنند.

  آقامیری در ادامه گفت: گاهی اوقات به بنده می گویند چرا با دانشجویان می نشینی که می گویم این دانشجویان حرف های قشنگی می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر حرف های زیبای دانشجویان بر ذهن استاد تمام دانشگاه

تأثیر حرف های زیبای دانشجویان بر ذهن استاد تمام دانشگاه