مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-27اجتماعي

برخورد با مخدوشی پلاک موتورها از فردا


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک موتورسیکلت ها از فردا 7 آذر 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 6 آذرماه 1402، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص جزییات آغاز طرح رفع اثر از پلاک موتورسیکلت ها گفت: از فردا در سطح شهر تهران طرح جدیدی به نام طرح برخورد با تخلف پوشش پلاک موتورسیکلت سواران با رویکرد رفع اثر در محل آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح در چندین مرحله اجرا خواهد شد؛ مرحله اول این طرح از فردا در منطقه 12 و در خیابان های جمهوری، مولوی، خیام و خیابان مصطفی خمینی اجرا خواهد شد.

   معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این طرح با تشکیل گروه هایی متشکل از تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، عوامل انتظامی شامل یگان امداد و پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی و شهرداری تهران انجام می شود؛ بدین ترتیب که این گروه ها با حرکت در خیابان های منطقه 12 اگر با موتورسیکلت هایی که در حاشیه خیابان ها و معابر پارک شده و پلاک های خود را به هر طریقی مانند زدن برچسب، زدن ماسک ، استفاده از هر وسیله دیگر پوشش پلاک داده یا در پلاک موتورسیکلت دستکاری کرده باشند باید در همان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مخدوشی پلاک موتورها از فردا

برخورد با مخدوشی پلاک موتورها از فردا