مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-18اقتصادي

کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تحویل شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود.

مهران زینلیان گفت: به منظور اجرای مصوبه هیئت وزیران و شورای تأمین استان در خصوص واگذاری کارخانه ریسباف که از اماکن تاریخی و میراث گردشگری استان و کشور محسوب می شود، پس از جلسات متعدد، جلسه ای در محل کارخانه با حضور نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، بانک ملی، فرماندار اصفهان و سایر دستگاه های مرتبط برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی ادامه داد: طی صورت جلسه این نشست، کارخانه ریسباف رسماً به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا با مشارکت بخش های عمومی و خصوصی نسبت به مرمت، نگهداری و بهره برداری موزه منطقه اصفهان در این کارخانه اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تحویل شد

کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تحویل شد