مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-16سياسي

اقتصادی کردن حوزه شیلات و با استفاده از مسائل تحقیقاتی ضروری است


بستر ارتباط برخی دانشگاه های مطرح با دانشگاه لرستان فراهم شده  و می توان از ظرفیت این دانشگاه در اقتصادی کردن حوزه شیلات و با استفاده از مسائل تحقیقاتی بهره برد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: بستر ارتباط برخی دانشگاه های مطرح با دانشگاه لرستان فراهم شده  و می توان از ظرفیت این دانشگاه در اقتصادی کردن حوزه شیلات و با استفاده از مسائل تحقیقاتی بهره برد.

دکتر علی نظری امروز بیست و پنجم آذرماه در سومین کنفرانس حفاظت از ماهیان ایران با تاکید بر ماهیان و حوضه آبریز تیگره که در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور دانشجویان در این همایش ها نشان از بروز تحولات دارد.

وی یکی از ماموریت های دانشگاه لرستان را حوزه شیلات برشمرد و با بیان این که از سوی وزارت علوم و استانداری لرستان دو ماموریت شیلات در دانشکده منابع طبیعی و گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی به این دانشگاه محول شده است، افزود: باید بیشتر به مسئله شیلات توجه کنیم و به این فکر باشیم در کنار مسائل نظری این موضوع مورد اهتمام بیشتری قرار بگیرد.

رییس دانشگاه لرستان با بیان این که اقتصادی کردن گروه شیلات در دانشگاه لرستان کار سختی نیست، تصریح کرد: ظرفیت پرورش ماهی در استان وجود دارد و باید این کار به انجمن های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصادی کردن حوزه شیلات و با استفاده از مسائل تحقیقاتی ضروری است

اقتصادی کردن حوزه شیلات و با استفاده از مسائل تحقیقاتی ضروری است