مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-11اقتصادي

نقش صندوق های بازنشستگی تکمیلی در تضمین آتیه کارکنان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نخستین پذیره نویسی صندوق بازنشستگی تکمیلی تحت عنوان آتیه مفید دیروز (یکشنبه) با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق های بازنشستگی تکمیلی به سبب ساختار ساده و راه اندازی آسان نقش مهمی در آتیه کارکنان دارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نخستین پذیره نویسی صندوق بازنشستگی تکمیلی تحت عنوان آتیه مفید دیروز (یکشنبه) با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، نائب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر عامل سبدگردان مفید در محل سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با مزیت راه اندازی این صندوق ها، اظهار کرد: صندوق های بازنشستگی تکمیلی باتوجه به نقش و کارایی که دارند در آینده نزدیک بخش مهمی از بازار سرمایه را تشکیل خواهند داد.

مجید عشقی افزود: صندوق های بازنشستگی تکمیلی به سبب ساختار ساده و راه اندازی آسان نقش مهمی در آتیه بازنشستگان خواهد داشت.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تلاش می کنیم بستر های دیگری را، چون مستمری به صندوق اضافه کنیم، یکی از دلایلی که راه اندازی اولیه را آسان در نظر گرفتیم ورود سریع این صندوق ها به بازار سرمایه بود؛ در مدل های بعدی گام های مهم دیگری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صندوق های بازنشستگی تکمیلی در تضمین آتیه کارکنان

نقش صندوق های بازنشستگی تکمیلی در تضمین آتیه کارکنان